FAQs

Hjem/FAQs/

Jeg har ikke fått bekreftet reservasjon på e-post – hvorfor?

Reservasjonssystemet sender automatisk ut bekreftelse per epost. Pass på at du oppgir riktig e-post adresse når du oppretter konto. Hvis du likevel ikke mottar e-post så sjekk ditt spamfilter. Du kan også logge deg inn og sjekke din «agenda» for å får oversikt over dine reservasjoner. Trykk her for bruksanvisning og ytterligere informasjon.

By |2020-12-11T09:17:23+02:00desember 11th, 2020|

Kan vi bruke begge basseng?

Vi har valgt å sette opp systemet slik at man må reservere plass i svømmehallen, og ikke det enkelte basseng. Barnebassenget er beregnet for ikke-svømmedyktige med en svømmedyktig voksen ledsager. Hovedbassenget er for svømmedyktige, eventuelt delvis svømmedyktige ledsaget av en ansvarlig og svømmedyktig voksen. Avstandsregler må overholdes, men vår erfaring er at brukere sprer seg ut over hele svømmeanlegget.  Så langt har dette fungert bra, spesielt ettersom det totale antallet på samtidig besøkende er satt langt lavere enn vanlig. At avstandsregler overholdes er i utgangspunktet den enkeltes ansvar, men Randaberghallen forbeholder seg retten til å gripe inn hvis avstandsregler mot formodning ikke overholdes. Barnebassenget er vanligvis stengt under mosjonsvømming for voksne – trykk her for ytterligere informasjon om bruk av basseng og baneinndeling.

By |2020-10-07T13:18:07+02:00oktober 7th, 2020|

Kan jeg komme senere enn startidspunkt på reservert tidsbolk?

Vi ber om at alle møter presis til avtale. Hvis man eksempelvis reserverer plass kl. 10 – 11.30, så må man ankomme resepsjon til svømmehall kl. 10 og forlate Randaberghallen senest innen kl. 11.30.  Det er viktig at alle overholder reservert tid slik at man ikke kolliderer med andre gjestegrupper som er på vei inn/ut av hallen. Hvis man kommer for sent kan man risikere og miste plassen sin. Smitteverntiltak medfører redusert kapasitet, inntjening og ekstra arbeidsoppgaver for de ansatte. Etter at kundene er sluppet inn stenges vanligvis resepsjonen og andre arbeidsoppgaver utføres, eks. ekstra vask/desinfeksjon av kontaktpunkter, tilsyn med badende osv. Vi har tidvis også redusert bemanning i hallen for å holde kostnader nede i denne perioden med redusert besøk og inntektsbortfall, samtidig som vi har utvidet åpningstider litt for å få plass til flere publikumsbadere i hallen.

By |2020-09-16T10:44:33+02:00september 16th, 2020|

Hvordan avbestiller jeg?

 

Vennligst merk at reservasjon i utgangspunktet er bindende. Ymse endringer i private planer anses ikke som gyldig avbestillingsgrunn. Vi har imidlertid forståelse for at uforutsett sykdom kan oppstå. I slike tilfeller må man avbestille, og vi ber om at dere avbestiller på tidligst mulig tidspunkt via bookingsystemet slik at plassene automatisk blir frigjort til andre. Trykk her for bruksanvisning (se nederst på siden).

 

By |2020-09-18T08:52:36+02:00september 15th, 2020|

Hvorfor kan jeg ikke bruke mitt halvårskort under Covid-19?

Som følge av smitteverntiltak har svømmehallen redusert kapasitet. Etterspørsel overstiger tidvis tilbud. Man kan følgelig oppleve at man ikke kan gå så ofte i svømmehallen som man kanskje vil, og det slår naturlig nok spesielt uheldig ut for dem med halvårskort. Det vil også kunne være øvrige endringer i driften som slår uheldig ut for faste kunder med halvårskort; eks. stengte badstuer, endringer i åpningstider og fordeling i tider mellom familebading/mosjonssvømming for voksne mv.

Halvårskort vil imidlertid automatisk få utvidet gyldighet tilsvarende perioden det ikke har kunnet blitt brukt pga. Covid-19, og vil kunne brukes som vanlig igjen når hallen går tilbake til ordinær drift. Dvs. at hvis  man hadde 3 måneder igjen på kortet i det Covid-19 førte til endret drift, så vil man ha 3 måneder igjen på kortet når hallen går tilbake til ordinær drift.

Hvis denne løsningen skulle slå uheldig ut for noen enkeltkunder så ber vi dere sende inn en henvendelse via kontaktskjema – trykk her.

By |2020-09-15T11:05:47+02:00september 15th, 2020|

Selger dere badeartikler?

Ja, vi har en del ulike badeartikler til salgs i resepsjonen. Bl.a. badebleier, svømmebriller, badehetter og armvinger. (Vi selger per i dag ikke badedrakter/bukser.)

By |2016-01-25T22:24:09+02:00januar 25th, 2016|