Lag og foreninger2025-11-07T09:33:53+02:00
Loading...

Bli medlem?

Lag og foreninger står for veldige mange spennende aktiviteter i Randaberghallen.
Sjekk gjerne hjemmesidene deres og ta eventuelt kontakt med de forskjellige lagene for mer informasjon:

Åpningstider

Ordinære åpningstider
Mandag – fredag kl. 08.00 – 22.15
Lørdag kl. 08.00 – 17.00 / 18.30*
Søndag kl. 10.00 – 17.00 / 18.30*

Tidene ovenfor gjelder for hele Randaberghallen.
Innenfor disse rammetidene har de ulike brukergruppene egne tildelte tider til de respektive fasilitetene.
Rigg og nedrigg må også utføres innenfor tildelte tider.

For oversikt over egne tider, logg inn i bookingsystemet nedenfor.

* Hallen stenger kl. 17 hvis det ikke er avtalt aktiviteter som varer ut over dette.

24/12 til og med 26/12
31/12 og 1/1
2/4 til og med 6/4
1/5
14/5
17/5
24/5 og 25/5

Sommerstengt 22. juni 2026 til og med 16. august 2026.*

Med forbehold om endringer.

Fordeling av brukstid

Søknadsfrist for sesongen 2025/26 er utløpt. Lenke til søknadskjema for sesongen 2026/27 blir lagt ut i januar 2026.

Bestille ledige strøtimer

Randaberghallen leier ut ledig kapasitet etter at fordelingen er ferdig og sesongen har startet. Etablerte kunder kan senest dagen før bestille ledig tid via vårt selvbetjente bookingsystem. Systemet brukes også til å avbestille tid. Tid må avbestilles senest 24 timer før avtale. Leder har brukernavn og passord.

Ofte besvarte spørsmål

Hvordan flytter vi kamper?2023-09-05T12:35:27+02:00

Randaberghallen tildeler rammetider til etter søknad fra aktuelle idrettsforbund for hver sesong. Hvis kamper ønskes flyttet i løpet av sesongen så må dere ta kontakt med dem, og da kan eventuell flytting skje innenfor rammetiden som forbundet allerede disponerer.
Hvis det er ønske om annen tid, utenfor tildelt rammetid, så må enten forbundet eller klubben sjekke om det er ledig og bestille via selvbetjent bookingsystem (aktuelle forbund, samt leder i klubben har tilgang til bookingsystem).

Jeg trenger hjelp – hva gjør jeg?2023-04-12T08:27:00+02:00

Henvendelser knyttet til den daglig drift rettes av trener/gruppleder til vaktmester i hallen (tlf. 958 98 295). Eksempelvis opplåsing/låsing av lokaler iht. til inngåtte avtaler mv.

Henvendelser av overordnet karakter rettes til avdelingsleder idrett gjennom leder i klubb/lag/forening. Evt. ny leder kan få kontaktinformasjon av tidligere leder eller vaktmester.

Hvilke regler gjelder for bruk av Randaberghallen?2022-11-22T10:21:54+02:00
Har dere hjertestarter?2022-11-18T14:17:46+02:00

Ja. Hjertestarter oppbevares rett ved inngang herregarderobe svømmehall (rett til venstre for resepsjonen der vi selger billetter).

Hvordan kan vi få en oversikt over våre avtaler med Randaberghallen?2022-11-22T10:29:37+02:00

Dere kan få oversikt over alle egne avtaler ved å logge dere inn i bookingsystemet.
Trykk her for bruksanvisning. Merk at det også ligger lenke til bruksanvisningen på første side etter innlogging i bookingsystemet.

Hvordan bestiller vi møterom?2022-11-07T10:59:27+02:00

Møterom bestilles gjennom vårt selvbetjente bookingsystem. Leder har passord og bestiller selv, eller deler passordet sitt med andre i klubben hvis han/hun foretrekker det.