Dere kan kikke i den offentlig tilgjenglige timeplanen vår. Den viser alt som skjer i de ulike lokalene i Randaberghallen. Trykk her for timeplan.

Skoler, lag og foreninger kan også få oversikt over alle egne avtaler ved å logge dere inn i bookingsystemet vårt. (Oversikten finner dere under Min side -> Avbestille time). Trykk her og logg dere inn via knappen under overskriften «Bestille ledige strøtrimer».

Møterom og ledige strøtimer i ulike lokaler etter sesongstart bestilles gjennom vårt selvbetjente bookingsystem, som ligger nederst på siden «Leie av lokaler». Leder har passord og bestiller selv, eller deler passordet sitt med andre i klubben hvis han/hun foretrekker det.

Logg inn i bookingsystemet med tidligere leders brukernavn og passord. Legg inn info om ny leder under «Min side» -> «Endre opplysninger om deg». Passord kan endres under «Min side» – > «Bytt passord».

Hvis dere ikke har mulighet til å gjøre dette selv kan dere ta kontakt med Randaberghallen via vårt kontaktskjema. Send da inn ny leders navn, epost, telefonnummer og navnet på klubben som har byttet leder.