FAQ – lag og foreninger

/FAQ – lag og foreninger
FAQ – lag og foreninger2017-09-26T13:37:04+02:00
Dere kan kikke i den offentlig tilgjenglige timeplanen vår. Den viser alt som skjer i de ulike lokalene i Randaberghallen. Trykk her for timeplan.

Skoler, lag og foreninger kan også få oversikt over alle egne avtaler ved å logge dere inn i bookingsystemet vårt. (Oversikten finner dere under Min side -> Avbestille time). Trykk her og logg dere inn via knappen under overskriften «Bestille ledige strøtrimer».

Møterom bestilles gjennom vårt selvbetjente bookingsystem, som ligger nederst på siden «Leie av lokaler». Leder har passord og bestiller selv, eller deler passordet sitt med andre i klubben hvis han/hun foretrekker det.

Logg inn i bookingsystemet med tidligere leders brukernavn og passord. Legg inn info om ny leder under «Min side» -> «Endre opplysninger om deg». Passord kan endres under «Min side» – > «Bytt passord».

Hvis dere ikke har mulighet til å gjøre dette selv kan dere ta kontakt med Randaberghallen via vårt kontaktskjema. Send da inn ny leders navn, epost, telefonnummer og navnet på klubben som har byttet leder.

Randaberghallen.no bruker informasjonkapsler (cookies) og tredjepartstjenester slik at vi kan yte deg bedre service. Aksepter